Edipresse Książki to czołowy wydawca książkowy w Polsce. Od 2015 roku dostarczymy wydawcy kompleksową obsługę PR.

Fundacja Przyjaciółka niesie pomoc dzieciom, które muszą pokonywać różne przeszkody w życiu. Swoboda PR zaangażowała się komunikację i tworzenie nowej www fundacji.

Wydawnictwo Czarna Owca jest obecne na polskim rynku wydawniczym od 1991 roku (wcześniej jako Jacek Santorski & Co Agencja Wydawnicza Sp. z o.o.) ze Swoboda PR współpracuje od 2016 roku.

3 x Środowisko to projekt ekologiczny skierowany do małych i średnich przedsiębiorstw. Jako agencja wspieramy organizatora poprzez działania PR.

Kcalmar to nowoczesna platforma dietetyczna. Swoboda PR odpowiedzialna jest za kompleksowe działania PR i wprowadzenie na rynek nowej firmy i marki.

Z redakcją National Geographic Polska współpracowaliśmy w latach 2009 – 2015. Dostarczaliśmy magazynowi kompleksową obsługę PR.

Praktyczny magazyn podróżniczy. W latach 2009 – 2015 dostarczaliśmy kompleksową obsługę PR i zarządzaliśmy profilem pisma na FB.

Strategiczny projekt wizerunkowy National Geographic w 2013 r. Agencja koordynowała całoroczne obchody jubileuszu i jego komunikację w Polsce.

Pierwsza w historii wyprawa dawców i biorców szpiku na Kilimandżaro. Dla Fundacji „Przeciwko Leukemii” stworzyliśmy strategię promocji i ją zrealizowaliśmy.

Agencja public relations Swoboda PR wsparła Fundację Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie Bez Barier” w obsłudze medialnej spotkania laureatów „Wyróżnienia Białej Wstążki”.

Czołowy polski wydawca literatury pięknej i popularnej. Od 2011 do 2015 r. dostarczaliśmy kompleksową obsługę PR na wszystkich obszarach.

Coroczny, prestiżowy plebiscyt sieci Empik. Jako agencja zadbaliśmy o obsługę PR 14-tej edycji gali Bestsellery Empiku.

Sieć dystrybucji dóbr kultury licząca ok. 190 salonów w całej Polsce. Klientowi dostarczyliśmy obsługę PR gali Bestsellery Empiku 2012.

Pierwsza w Polsce organizacja bezpłatnie pomagająca chorym na białaczkę. W ramach współpracy z Fundacją koordynowaliśmy kontakty z mediami.

Restauracja Szklarnia to nowe miejsce w warszawskim Soho Factory. Agencja Swoboda PR odpowiedzialna była za całokształt działań PR związanych z otwarciem restauracji w 2014 r.

W ramach kampanii Akademicki Poznań koordynowaliśmy realizację strategii PR. Kampania promowała edukacyjną ofertę stolicy Wielkopolski.

Dla tytułów FOCUS i CHIP agencja obsłużyła medialnie galę Tech Trendy 2015 i zadbała o szeroką kampanię PR konkursów: Soczewki FOCUSA i CHIP Produkt Roku. Zespół agencji zapewnił także obsługę 20. urodzin magazynu FOCUS.

Dla 19. Dzielnicy koordynowaliśmy kontakt z mediami. Kluczowym projektem była strategiczna współpraca z Teatrem 6.piętro.

Agencja public relations Swoboda PR odpowiedzialna była za komunikację fuzji warszawskiej agencji interaktywnej Gorilla Media oraz firmy Agilion Consulting.

Legendarne wydarzenie podróżnicze. Od 17 lat odbywa się w Lądku Zdroju. Zadaniem agencji był kontakt z patronami medialnymi i mediami.

Pierwszy w Polsce wirtualny salon samochodowy. Odpowiedzialni byliśmy za kompleksowe działania PR i wprowadzenie na rynek nowej firmy i marki.

W ramach drugiej odsłony kampanii Tu mieszkam, tu kupuję, koordynowaliśmy kontakty z mediami, na zlecenie MAKRO Casch & Carry.

Instytucja wspierająca naukę w Polsce. W ramach 18. edycji programu START koordynowaliśmy kontakt z mediami (z ramienia agencji Eventage).

Jedna z pierwszych marek outdoorowych w Polsce. Zadaniem agencji Swoboda PR była obsługa z naciskiem na komunikację produktów klienta.

Marka odzieżowa oferująca produkty outdoorowe. Zadaniem agencji Swoboda PR była obsługa z naciskiem na komunikację produktów klienta.

Luksusowy dwutygodnik o gwiazdach. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR pisma, włączając kontakty z mediami branżowymi.

Międzynarodowe pismo modowe dla kobiet. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR i opieka medialna plebiscytu Kobieta Roku Glamour 2012 r.

Jedno z największych wydawnictw w Polsce. Na zalecenie klienta opracowaliśmy i zrealizowaliśmy strategię PR wydawnictwa i wszystkich produktów (obecnie Burda).

Czołowy wydawca literatury pięknej i popularnej. Od 2011 r. dostarczamy kompleksową obsługę PR na wszystkich obszarach (obecnie Burda Książki).

Najstarszy kulinarny miesięcznik w Polsce. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR tytułu z naciskiem na komunikację w mediach branżowych.

Magazyn poradnikowy skierowany do kobiet. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR tytułu z naciskiem na komunikację w mediach branżowych.

Miesięcznik popularnonaukowy dla młodych czytelników. Zadaniem agencji była bieżąca obsługa PR i prowadzenie profilu tytułu na Facebooku.

Portal skierowany do kobiet. Agencja zajmowała się koordynacją działań z zakresu PR.

Jeden z najchętniej czytanych miesięczników poradnikowych w Polsce. Zadaniem agencji była bieżąca obsługa PR i koordynacja kontaktów z mediami branżowymi.

Pismo reportersko-śledcze. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR i organizacja cyklu spotkań „Śledczy na tropie”.

Miesięcznik popularnonaukowy. Naszym zadaniem była bieżąca obsługa PR pisma i akcji specjalnych. Byliśmy inicjatorem i organizatorem „Klubu Focusa”.

Magazyn o tematyce historycznej. Zadaniem agencji była bieżąca obsługa PR i organizacja cyklu spotkań „Focus Historia odkrywa Warszawę”.

Magazyn opisujący metody rozwoju osobistego i zawodowego. Zadaniem agencji była bieżąca obsługa PR i prowadzenie profilu tytułu na Facebooku.